Omdat ik merk dat 3 honden mensen afschrikt (nergens voor nodig! 😔) Ze zijn hartstikke chill en liggen in huis voornamelijk te slapen, je hebt er in huis geen kind aan. Graag nodig ik je uit om een stukje met ze te lopen 🥰 ook de katten vallen weg tussen de schapenvachtjes in huis. Eat, sleep, eat, repeat! Het valt echt reuze mee, is mega gezellig. Hoi! Mijn naam is Maxime, ik ben 26 jaar en wo... | Oppasadres bekijken
Hallo lieve mensen, ik woon dichtbij Steenwijk in een mooie Hoeve met veel ruimte. Daar wonen ook mijn dwergteckeltjes Jetje, Lobke, Sil, Luna en Ziva. s'Morgens willen zij direct naar de tuin voor een poep/plas en daarna eten. Dan zijn ze helemaal blij en gaan ze heerlijk slapen en kun je ontbijten/koffie drinken. Wanneer je klaar bent, is het fijn om even met ze te wandelen rond de boswal aan de... | Oppasadres bekijken