Ik ben een aktieve vrouw van begin 60 die houdt van de huiselijke gezelligheid en ook graag met regelmaat lekker buiten in de natuur is en het heerlijk vindt om in de tuin bezig te zijn. Ik wandel graag en loop met regelmaat hard en zwem graag. Kortgeleden heb ik helaas afscheid moeten nemen van mijn grote teddybeer/ Bernersennen hond. Ik heb de afgelopen 16 jaar ontzettend plezier gehad van dit ras. Ook heb ik eerder 2 katten gehad en heb ik cockerspaniels gehad. Nu ik geen huisdieren meer heb, lijkt het mij leuk om af en toe bij anderen op te passen om inspiratie op te doen. Ook om kennis te maken met andere honden en katten. Ik werk als docent en adviseur binnen een GGZ / VVT instelling en ben begonnen met het afbouwen van uren. Ik hou van tuinieren en omring mij binnenshuis met veel planten. Ik hou van sfeer aan brengen. Als hobby heb ik ooit een cursus binnenhuisarchitectuur en een cursus fotografie gedaan, waar ik nog altijd plezier van heb. Mijn vriendin, intussen een ervaren huizenoppasster, zei mij dat het ook echt wat voor mij is. Dat heeft mij ook gestimuleerd mij in te schrijven als huisoppasser.
| Beschikbaarheid | Geen specifieke periode |
|---|
| Reiskostenvergoeding | Vergoeding gewenst |
|---|
| Oppasdieren | Katten, Honden, Vissen |
|---|
| Diensten | Tuin, Dieren verzorgen, Gasten ontvangen |
|---|
| Overige: | eigen vervoer, niet-roker |
|---|
| Voorkeurslanden | Nederland |
|---|