Hoi allemaal.
Wij zijn Bas(1981), Inge(1985) en Nikki (dochter van 2016) en zijn natuur en dierenliefhebbers. Niet rokend en zeer betrouwbaar.
Sinds kort wonen wij in Wanssum.
Na vele jaren honden gehad te hebben, moesten wij in april afscheid nemen van ons laatste hondje, ze was op. Naast het verdriet en gemis wat wij ervaren, weten wij als geen ander hoe lastig het is om fijne betrouwbare oppas te vinden.
Dit geeft ons de ruimte om op andermans huisdieren te passen. Wij zitten niet aan schoolvakanties vast.
Mocht je op zoek zijn naar een liefdevol en rustig gezin om uw geliefde huisdier op te vangen of oppas in huis willen om de beestenboel te verzorgen, neem gerust contact op. Katten gaat helaas niet ivm allergie van Bas.
Groeten Bas, Inge en Nikki
| Beschikbaarheid | Geen specifieke periode |
|---|
| Reiskostenvergoeding | Geen |
|---|
| Oppasdieren | Honden, Vogels, Vissen, Paarden, Kippen, Kleinvee, Reptielen |
|---|
| Diensten | Dieren verzorgen, Gasten ontvangen, Technisch, Tuin |
|---|
| Overige: | eigen vervoer, niet-roker |
|---|
| Voorkeurslanden | |
|---|