Zelf woon in tegen de Waddenkust aan. En op dit moment zonder dieren. Voordeel is dat ik dus gemakkelijk zelf uit de voeten kan.
Omdat ik vanuit huis werk kan ik gerust wel eens een weekend of week op dieren/huis/tuin passen. Mijn voorkeur gaat uit naar iets dichtbij de Noordzeekust.
Alle dieren zijn me lief maar ben wel echt een kattenmens.
Ik ben 65 en woon sinds 18 jaar in Friesland aan de Waddenkust en geniet daar nog steeds van. Heb je iemand nodig en woon je in de stad? Ook leuk, lekker door n stad slenteren, filmpje pakken ergens eten. Maar in de natuur voel ik me het meeste thuis
Onnodig te zeggen? Ik rook niet.
| Beschikbaarheid | Geen specifieke periode |
|---|
| Reiskostenvergoeding | Afhankelijk van afstand |
|---|
| Oppasdieren | Katten, Kippen |
|---|
| Diensten | Dieren verzorgen |
|---|
| Overige: | eigen vervoer, niet-roker |
|---|
| Voorkeurslanden | Spanje, Nederland |
|---|